1/19/2015

BODRUM'DA AŞK

Fotoğraf: Havva Subaşı Erel
Evet Bodrum'da aşk başkadır. Kalp krizi ile aynı belirtileri gösterir, sağ salim çıkarsanız iyi bir diyetle bir ömür yaşarsınız :)

Tasviri:

İç içe geçmiş sevgililer gibi bir ileri bir geri gidiyor kalbim.
Göğsüm kaçacak yer arıyor kafesinde, sıkışmış ve ağır…
Soluğum burnumu yakacak kadar hızlı, nefesim ciğerlerimde yük.
Kanım geçecek yer bulamıyor damarlarımda ki, titriyorum.
Ellerim benim olamaz benim olamayacak kadar basit ve istemsizler. Ağırlaşmış başımı boynum taşımakta zorlanıyor. 
Hiç zamanım kalmamış gibi tüm cümlelerimi söylemek istiyor dilim.    Dönmüyor…
Gözlerim kilitlenecek bir umut peşinde,
Bir tebessüm, bir bakış, bir nefes için tüm yüzünü katettim.
Kulaklarım dudaklarına değil duymak istediklerine yanıyor,
yanıyor ve kızarıyor. 
Sesim dışarı çıkamayacak kadar mahçup ve utangaç artık.

Susuyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder